Kelebihan Solat Dhuha

Kelebihan Solat Dhuha

Friday, 22 November 2013

Program Gen-Q

Hari khamis 21/11/2013 berlangsungnya Kem Gen-Q (Generasi Al-Quran) anjuran PSS KM di kampung Marudu Laut. Saya sesat juga lah ketika mencari lokasi tempatnya tpi biarkan gambar bercerita. heeee

Sesi Taruf , ehm boleh panggil abang Bani atau Cikgu, sudah berkahwin dan mempunyai 5
orang anak, baru ja lahir semalam, anak kucing di rumah.

 Modul kedua, first time aku gabungkan pembelajaran 5 fasa needham dalam kem begini.
kat tangan tu siap pegang RPH lagi. huhu.

Bah, dah dapat ilmu, tinggal di keluarkan dengan sedikit permainan telefon rosak.


siap solat zuhur, makan ler, lapar, tpi kami tetap hensem ikram adik2 makan. padahal tersangat lapar
x makan pagi. hehehehek

Sesi teori Solat oleh ustaz Imran the karkun

eh, salah tu dik, cepat sujud mcam kawan kamu tu.

Inilah abang hensem yang mendapat anugerah Abang Ensem Ajk terbaik, Kononlah. Hensem ka ? Xp 
(perasan sungguh)

Sebenarnya banyak lagi gambar2, tapi malas mau upload. dan pengalaman yang saya dapat di program ini adalah cara untuk menangani kanak-kanak yang berumur 7-12 tahun, (peserta bercampur). Agak susah nak kawal mereka, tetapi dengan pengalaman berprogram dengan kanak-kanak di SUI Tambunan, Alhamdulillah ada juga skill dan teknik. Dan saya memohon maaf sebab banyak kekurangan ilmu yang saya berikan. Mudah-mudahan saya, rakan-rakan dan anak-anak dapat mengambil sesuatu manfaat yang berguna daripada Kem Gen-Q ini. Insyallah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fixed Deposit Calculator