Kelebihan Solat Dhuha

Kelebihan Solat Dhuha

Saturday, 21 September 2013

Pada 15 September yang lalu, saya dan keluarga,

Lokasi : Perjalanan ke Mangaris (riada dengan keluarga) 
Masa : lebih kurang 1 jam
Kawasan : Bolehlah dikatakan pedalaman ~ Ahaks (nak posting kat sana nanti, amin )



Ready2 untuk bertolak, budak tu x abar dah nak jalan. hehehe

Singgah isi air.... Staring anak karkun  abang aku
Isi Minyak Pulak

wah sungguh berawan. hehehe


Ye dik, posing sket, sket je x boleh lebih2. hehehe


Wah, warisan akhirat dunia tu, warisan akirat ? heheheh


Gunung, tut....


Nk mandi jap..


wui sejukkk, sumber asal air ni berasal dari gunung tut..


KAwasannya dijaga, terjaga, jaga-jaga


Podok tu, cepat kita ambil pondok tu buat port. hehehe


Yes sir, can I help U ? (my father) hehehehe. Dulu-Dulu ini bos sekolah British
abis dia berhujah speking loghat pure British. 


Datang2 ja terus antam ni mangga campur lada. sadap, delicious. xp



Wah, danger2


tak dalam sangat pun, kerbau budak 3 tahun pun x lemas.


Pusat informasi


Makan dulu, eh silap solat dulu..


Inilah gunung tu, tapi jangan silap bukan gunung kinabalu, tapi gunung Tombuyukung (sumber dari orang tempatan) tinggi juga tu diorang bilang la..


Sambung makan lagi., berliur sadap sungguh.


Nak balik dah, tapi duduk belakang, saja supaya dapat mengorat awek  melihat ciptaan Allah yang
sangat indah. Subahanallah


Sunyum Sokmo, Driver  penumpang di belakang  Xp


Alamak hujan..Allahuma soyiban nafian


~~Bye4 ade masa kite jumpe lagi yer.

"Syeikhul islam Ibnu Taimiyyah berkata. Bahawa yang menggerakkan hati menuju Allah tiga perkara : Cinta, Takut, dan harapan. Dan yang paling kuat adalah cinta, dan cinta itu sendiri merupakan tujuan kerana akan didapati di dunia dan di akhirat."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fixed Deposit Calculator