Kelebihan Solat Dhuha

Kelebihan Solat Dhuha

Thursday, 13 September 2012

My stories, My Raya =)

Sebelum Raya, saya semapat berjumpa dengan kawan lama daripada sekolah rendah lagi, kira geng lah..apa kata, saya bercerita guna gambar..=)

He,,kawan lama saya masih rock, time tunggu buka puasa. semua kawan saya ni non-muslim,
tapi diorang tetap tunggu saya untuk buka puasa sama-sama.Moga2 diorang dapat Hidayah..amin

Sempat berjalan-jalan sekejap..ikram dengan kawan lama
sekali skala berjumpa, tentunya banyak perkara yang diperkatakan.=)
Terawih jangan lupa..=)
Esoknya,,.

Lepak2 kat surau..Surau Kg Taiwan.. hehehhe.
Lusanya...

Time khutbah raya..isk2, tawaduk lah kalau dengar khatib berkhutbah..n_n"
pembaca khutbah tu nama dia Ustaz Bani Ismail, Karkun Kota Marudu =) 

Ya ayyuhan Nas, Ittakullah..
Baris2, mau bersalam-salam, maafkan kesalahan dahulu..Kg kami macam satu malaysia
Dusun, Bajau, Timur, dan dll, bersatu padu dalam kalimah la ilaha illalah.

Jom serbu rumah terdekat ..xp

Gambar single2..sedihnya raya tahun ni..abang2 semua raya tempat  Keluarga sebelah
Isteri. Kakak2 x balik, raya dengan suami diorang di semenanjung..='(

Bersiap sedia menaiki unta,menuju ke tanah perkuburan..Muka serius, sebab mau trip2 macam
Ghost Rider...xp

Tanah Perkuburan..di bawah untuk tanah perkuburan non-muslim, di bahagian atas untuk oran Islam.
Bakal Rumah saya nanti..

Kubur Orang kampung , mati dalam keadaan tiada kalimah..='(

bergotong royong membersihkan kuburan dan memasang kem, bacaan tahlil..

Isk2, sedih saya tingu.....
Kehidupan didunia hanyalah sementara....tiada yang abadi. ='(

Tanpa Iman, 1. Amal tidak mungkin Istiqomah, 
2. Amal tidak akan mendapat pahala. 3. Amal tidak akan diterima, 
4. Apa yang dijanjikan Allah SWT tidak akan disempurnakan- Maulana Muhammad Saad

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fixed Deposit Calculator